MEZUNİYETE/DÜĞÜNE BENİMLE BAŞTAN SONA HAZIRLANIN 💃 | SİZE HEDİYELERİM VAR! 🎁

  Baxış 407,256

Merve Kutlu

Il əvvəl

Makyaj yapmayla uzaktan yakından alakanız olmasa bile cidden ufak tefek dikkat etmeniz gereken noktaları derlediğim bu videoyla her şeyi yapabilirsiniz. 😍 Ayrıca çok güzel bir hediyem var! Bu özel günlere harika yakışacak 2 far paletini de hediye ediyorum sizlere! 🎁 Bütün detaylara Instagram'da paylaşmış olduğum son posttan ulaşabilirsiniz, öpüldünüz, 💋
Merv-
INSTAGRAM HESABIM 👉 mervsbeauty
BAHSETTİĞİM VİDEOLAR;
-azposts.info/soft/fcqCn52zioyalJk/video.html
-azposts.info/soft/jsyJpGbNprCrjcQ/video.html
-azposts.info/soft/ndeWgZulgod_pKo/video.html
-azposts.info/soft/iqqnjJeYeXFrmtA/video.html
-azposts.info/soft/f9CjhKG7m3-snsw/video.html
-azposts.info/soft/kZimd5yyqYChlqY/video.html
-azposts.info/soft/pKyvY6nZoaxkgcw/video.html
BELKİSİ SEVERSİN;
Tüm Makyaj Videolarım 👩- azposts.info/mine/PL7_1uwrF2EMSfu0xCpItOFd1V3WQbdN5O
Ruşş Swatchlarım 💄- azposts.info/mine/PL7_1uwrF2EMTDeKdEexH9gOR7cbOC4dyL
Saçmalamasyon (Challenge) - azposts.info/mine/PL7_1uwrF2EMRtsyqAu0joHdtDOUjRhR3V
İncik Cincik Ürün İncelemelerim 🤯 - azposts.info/mine/PL7_1uwrF2EMRNrAzpRsbfrEXlD6qFNBkz
Saçla ve Bakımla Alakalı Bir Şeyler - azposts.info/mine/PL7_1uwrF2EMQ3sdviaVCgV7oXMD5aWQ8s&disable_polymer=true
Vlog Mloglar 👯 - azposts.info/mine/PL7_1uwrF2EMQ3Ipyx7jjAzMqgYKh8lMYH
Sensiz Ben Nefes Alamam'lar Favlar 👍 - azposts.info/mine/PL7_1uwrF2EMRmRfJgNvf-jkIbSvcwAc6l
Bu video Canon EOS 700D,18-55 mm lens ile çekilmiş, Adobe Premiere Pro kullanılarak editlenmiştir. Video kapak fotoğrafı Adobe Photoshop CS6 ile düzenlenmiştir. 🙋

Şərh
Merve Kutlu
Merve Kutlu Il əvvəl
2 bebeğime videoda gösterdiğim renkleri ve pigmentinden çok emin olduğum Revolution paletlerden hediye ediyorum. 🎉 Bu videonun altına Instagram hesabınızı yazıp Instagram’da paylaşmış olduğum fotoğrafın altına 2 arkadaşınızı etiketlemeniz yeterli. 🎉🥰 20 veya 21 Nisan’da Insta storyden program ile seçerek açıklayacağım. 💋 sizi seviyorummmm! ❤️
Sude Özen
Sude Özen Ay əvvəl
Senin ayraniniiiiiiiiiiiiiiiiiiiim
Sude Özen
Sude Özen Ay əvvəl
Ben de seniiiiiìiiii
Sude Özen
Sude Özen Ay əvvəl
E annem bahçeye gidince haber vericem
Sude Özen
Sude Özen Ay əvvəl
E bide kullandığın jepbamıda
Sude Özen
Sude Özen Ay əvvəl
E sadece perfume verebilirsin
nisa Uğar
nisa Uğar 3 gün əvvəl
Abla seni kördümdevicin rahatlıyo
Azize İpek Cihan
Azize İpek Cihan 9 gün əvvəl
Merve abla yüzüm çok yağlı napim bilmiyom nasıl bu yağların oluşmasını ve yüzümden gitmesini sağlayabilirim?
Şenay Çankurt
Şenay Çankurt 14 gün əvvəl
abla abone olursan para cezasmı geliyor
Ава Али
Ава Али 16 gün əvvəl
merve abla seni cok seviyorum
Mehmet Turan
Mehmet Turan 17 gün əvvəl
Iy
İdriz Mehedov
İdriz Mehedov 19 gün əvvəl
Abla. Ne. Tesadûf. Ablamda. Seninle. Ayni. Makyaždan. Tut. Pilingine. Kadar. Ayni
Ezgi Aktar
Ezgi Aktar 23 gün əvvəl
grem far jhgfdcvbnklç 9.58
Leyla Huseynzade
Leyla Huseynzade 24 gün əvvəl
22:52 😂😂😂😂😂😂😂
Hilal Akgül
Hilal Akgül 25 gün əvvəl
abla bize makyaz nasıl yapıldıgını örettin
NİGHT GAMERS ENES
NİGHT GAMERS ENES 25 gün əvvəl
Abla ben senin hayranınım
Mine Koç
Mine Koç 28 gün əvvəl
Videolarında sürekli kullandığın bir kelime var 19:35 te zibilyon tane diye birşey diyosun o ne 😂
Beliz Kızılyüce
Beliz Kızılyüce 28 gün əvvəl
Seni çoooooooooooooooook seviyorum Türkiyenin en güzel kadın yutubere sensin abla abone olun arkadaşlar merve ablaya
Kupa Kızı
Kupa Kızı Ay əvvəl
Konuşmasına yetişebilmek için hız 0.75 yaptım
Ahmet Yıldırım
Ahmet Yıldırım Ay əvvəl
Aa
Beyza Kuscu
Beyza Kuscu Ay əvvəl
Senin her zamandaki güzel halin (doğal halin) :D
Nimet İnal
Nimet İnal Ay əvvəl
Yyeehhuuuuuu😂
Melis Güler
Melis Güler 2 ay əvvəl
0:18 çok tatlısııınnnnn yerum senü❤😻🥰
Begum Aslan
Begum Aslan 2 ay əvvəl
Olayyyyyyyyyyy
İdil NG
İdil NG 2 ay əvvəl
Abla akşam rutini gelsin
Elif Çiftçi
Elif Çiftçi 2 ay əvvəl
Abla gözlerinin diplerine noldu orda bi çizgi var
naina hasan
naina hasan 2 ay əvvəl
ben bu Merveyi cok ozledim
Selçuk ÖZGE yilmaz
Selçuk ÖZGE yilmaz 3 ay əvvəl
Nekadar çok konusuyon ya başım agridi
Ayşegül Sel
Ayşegül Sel 3 ay əvvəl
Yine Harika bir videoyla karşımıza gelmişssin mervoş 💖💖💖 izle izle doyamıyoruz 💖🥰😍
Hanife Alvan
Hanife Alvan 3 ay əvvəl
3:00 abla bende öyleyim maske olsun yüze uygulanan herhangi birşey olsun eşit olmak zorunda yoksa içim rahat etmiyor bu arada abla seni çoook seviyorum
Sude naz Kart
Sude naz Kart 3 ay əvvəl
Belkide yüzüne çok şey sürdüğünden sivilce oluyo
Leyli Gurbanmammedowa
Leyli Gurbanmammedowa 3 ay əvvəl
Merve ablacym nolur yeni vidio cykar
Paris Lovesick
Paris Lovesick 3 ay əvvəl
Abla ne zaman bursaya geleceksin Seni çok seviyorum ♥
LİM PAM LPST
LİM PAM LPST 3 ay əvvəl
Benim mezuniyetim YOKKKKKK iptal korona yüzünden 😫
Emine Köroğlu
Emine Köroğlu 4 ay əvvəl
4:36 aaa o elbiseden bendede var
Medine Dumrul
Medine Dumrul 4 ay əvvəl
Merve abla duştan önce Garnier maskesi var vursam olur mu
Medine Dumrul
Medine Dumrul 4 ay əvvəl
Merve abla sen o fırçaları nereden aldın bana lazım da
Elmas Mazharoğlu
Elmas Mazharoğlu 4 ay əvvəl
Parfüm koleksiyonu çek lütfen yaa
Ruslan Abdullaev
Ruslan Abdullaev 4 ay əvvəl
Selam gozelim bana siyah noktalar ucun ve kırışlar ucun maske ve krem soyleye biliyormusun!? Eyer cevab versen cox sevinirim. Seni seve seve takib ediyorum
Ömer Soydemir
Ömer Soydemir 5 ay əvvəl
Bence oje de surmeliydin
Yuksel Ergin
Yuksel Ergin 5 ay əvvəl
Tekrar bu vidyodannnn cekkkk acillll
Ayça Aksu
Ayça Aksu 5 ay əvvəl
Abla bu ama şey değil k ki bu Mezuniyete hazırlanma değil Sen sadece bir yüz bakımı ve bir makyajını yaptin ilk önce benim bildiğimi de duşa giriyorlar sonra yüz bakımını yapıyorlar sonra giyiniyorlar işte ayakkabısından gösteriyorlar Ne takacağım bileklik falan olarak saçını nasıl yaptıklarini gösteriyorlar Ama sen sadece bir yüz bakımı ve giyindin ve yüz bakımıni makyajını yaptın bu yani bence hazırlanma olmuyor ve adımı söylersen bi videoda çok mutlu olurum vede ilk defa bu kadar uzun bir yorum yaptim
Ufak_bi_yıkıldım_ama_halledicem Adıflaabıfla
Ufak_bi_yıkıldım_ama_halledicem Adıflaabıfla 5 ay əvvəl
Merve kuşum milyon tane videonu izledim ama şu çift taraflı far fırçalarının markasını hala öğrenemedim :(
Busenur Demirel
Busenur Demirel 5 ay əvvəl
merve abla ben makyaj yaptigimda yuzunde hep sivilce cikiyo bana makyaj mazemesi onerir misin
Raisa Ceferzade
Raisa Ceferzade 5 ay əvvəl
Cok güzel olmusun. 😘😘
İrem Adıgüzel
İrem Adıgüzel 5 ay əvvəl
Ablaaa özledim senii
Yasemin Çınar
Yasemin Çınar 5 ay əvvəl
Çok güzel oldun...!
Deniz Sıla Açık
Deniz Sıla Açık 6 ay əvvəl
Semraacik60
semanur doğan
semanur doğan 6 ay əvvəl
Merve abla kanalıma abone olurmusun kanalımın adı zuleyha doğan
Ayse Yavuz
Ayse Yavuz 6 ay əvvəl
Ben de olmayınca et porno site
Elvin Akduman
Elvin Akduman 6 ay əvvəl
Yüzün çok sarı oldu
Berra
Berra 6 ay əvvəl
Valla helal olsun Mezuniyete bile bizle hazirlaniyon
Sevil Çetin
Sevil Çetin 6 ay əvvəl
Abla ben bu far paleti i çok beğendim ama bu çekiliş bitmiş bana bir tane revolution pro lardan bana yollarmısiın
Sila Görgülü
Sila Görgülü 6 ay əvvəl
10:03 grem far AĞĞAÇWĞAÇWĞAÇDPFÇD
Duru Durukan
Duru Durukan 7 ay əvvəl
Altında pijama olsa bile bize göstermen yani demek istediğim şeffaf olman muah harikasın Merve abla
Zeynep Inan
Zeynep Inan 7 ay əvvəl
Başlangıçtaki maske soyulormu
serendipity
serendipity 7 ay əvvəl
Kimin eski videolarını izlesem dirty works öneriyor keşke önceden bilseydim gratislerde artık yok
Gülsüm Boztug
Gülsüm Boztug 7 ay əvvəl
Bende oyle maske yapmayi seviyorum
Halime Büşra Özpolat
Halime Büşra Özpolat 8 ay əvvəl
Turunculu paleti ben kazanmıştım 😍
Powerpuff Girls Blossom
Powerpuff Girls Blossom 8 ay əvvəl
Yağğğ ben seni yemek istiyorum amağğğğ😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️
NİL TİMUR
NİL TİMUR 8 ay əvvəl
Ampülü edison buldu ama dünyayı sen aydınlatıyorsun 💞💞
Ceren Karatekin
Ceren Karatekin 10 ay əvvəl
Merve abla sen ne tedavisi görüyordun ve neden nasıl oldu cildin bunlarla alakalı bir video çekermisin
Agca Huseynova
Agca Huseynova 10 ay əvvəl
Mervecim seni cok seviyorum cok icten ve samimisin bana bi kalp birak ❤️
Gurbet Seven
Gurbet Seven 10 ay əvvəl
Ablacım nehir makyaj yaparken hem makyaj bazı hemde nemlendirici kullanabilir miyiz bir de bana bir tane nemlendirici onerebilir misin ❤
Neslihan
Neslihan 10 ay əvvəl
1:48 ayaklarımı popoma vura vura kaçıyorum 😂😂
Burak Taskiran
Burak Taskiran 24 gün əvvəl
Ahahahah nasıl fark ettin
Zuleyha Ozdemir
Zuleyha Ozdemir 10 ay əvvəl
Abla göz kapaklarini yapamiyosun
DÜMENCİ BİLLİE AGA
DÜMENCİ BİLLİE AGA 10 ay əvvəl
Senin şu hissiyatını yesinler
DÜMENCİ BİLLİE AGA
DÜMENCİ BİLLİE AGA 10 ay əvvəl
Abla cildin sivilceli Bi süre makyaj yapma bence cildin yıpranabilir eğer kullanmak istiyorsan makyajdan önce nemlendirici sürebilirsin❤️
Soner Sener
Soner Sener 10 ay əvvəl
Çok mu konuşuyorsun sanki🤐❤
_βαd gιrλ
_βαd gιrλ 10 ay əvvəl
Merve abla artik birak su makyaji batacaksin haberin ýok😂
Azra Özkan
Azra Özkan 10 ay əvvəl
Merve abla yanlış anlama ama göz altı çizgilerine bakmaktan gözlerimi alamıyorum ama yinede videom çok güzel ve sempatik olmuş❤️😘sebi severek izliyorum çok güzel makyaj yapıyorsun👍🏻
Aysun Abasova
Aysun Abasova 11 ay əvvəl
Aanki arkadaşız evmde konuşuyorsun bagmlılık yaptn be şeker kz Azerbaycandan izliyorum seni❤️cook güzelsin maşhAllah🤲❤️🕋
Sevgi Karateki
Sevgi Karateki 11 ay əvvəl
Abla bana vere bilirmisin
Melike Abo
Melike Abo 11 ay əvvəl
Ya çok tatlısn ama cidden çok konuşuyorsun biraz sakin olsan yavaş yavaş konussan çıldırdim
Jale Qedirova
Jale Qedirova Il əvvəl
Bu kizdaki enerjikliyi sevenlerrr⬇️❤🙋🏻‍♀️
Elifnaz Türksoy
Elifnaz Türksoy Il əvvəl
O arkadaki resmi çokkkkkkkkkkkkkkkk merak ediyorum bir videonda gösterirmisin
araz memedov
araz memedov Il əvvəl
Abla sen makyajsizda cok guzelsin seni cok seviyorum senin sevgilin varmi sora bilirmoyim
araz memedov
araz memedov Il əvvəl
Merve abla seni cok ama cok severem senin makyaj vidyolarini cox seviyoru sena hersey yarasiyor
pınar sönmez
pınar sönmez Il əvvəl
Lütfen çok konuşma başım şişti Merve
Naz naz
Naz naz Il əvvəl
Ay çok boş yapıyın sürerken anlatsana ne zamanımızı çalıyosun aaaaa
Ummahan Aruntaş
Ummahan Aruntaş Il əvvəl
Abla sen güzelsin makyaj yapmana gerek yok
Feray Saymen
Feray Saymen Il əvvəl
Seviliyorsun ablacım bebeğim
üzgün random
üzgün random Il əvvəl
Peki göz altlarını kapatamayışın
Nazlıcan Akkuş
Nazlıcan Akkuş Il əvvəl
8:00 dan 8:30 a kadar ×25te izleyin
Vusale Qurbanov
Vusale Qurbanov Il əvvəl
Kullandigin maskelerin isimlerini ve markalarini yazarmisin buraya rica etsem😄
Elif ipek DEMiRCi
Elif ipek DEMiRCi Il əvvəl
Abla ojenin numarası kaç çok güzelsin seni seviyorum ❣️❣️
Melike Pekcanlı
Melike Pekcanlı Il əvvəl
Gozlerinin altı çok çökük duruyor
Neslihan Boyraz
Neslihan Boyraz Il əvvəl
abla çok güzelsinde yanaklarına okadar fazla surmeseydin
AYŞE AYDIN
AYŞE AYDIN Il əvvəl
Merve kutlu beaulis reklamı yaptın resmen üst üste aydınlatıcı kullanman çok tuhaf
M M
M M Il əvvəl
Cildin cidden çok düzelmiş😘❤
Sevgi Memmedova
Sevgi Memmedova Il əvvəl
Ya bence sen kuaforum sensine makuap artisti gibi cikk
Sude_şmşr
Sude_şmşr Il əvvəl
Neden seni bu kadar çok seviyorum ya tatlılığından bence💞💎
pinqu?
pinqu? Il əvvəl
abla kizinin adi melisami
Gülizar Karahan
Gülizar Karahan 7 ay əvvəl
HAARLEY QUEN yanlış kanal aşko
Video Star Yardım🤍
Video Star Yardım🤍 Il əvvəl
Sarılalım sıkı sıkı demeni beklerdim ☹️☹️
biologiya biolog
biologiya biolog Il əvvəl
Sivilce olduğunda periksle silersen çabuk və lekesiz olaraq geçer.Lekeler içinse salisil sipirti ile silersin iki defa da temizliyor.
Aysu Gedik
Aysu Gedik Il əvvəl
Keşke hediye ettiğin kişi ben olsam Merve abla ama sen çoktan onları hediye ettin çünkü 3 ay geçti maalesef 😑
Raisa Ceferzade
Raisa Ceferzade 5 ay əvvəl
İnşəAllah Ben olmam cünki benim 11 yasim var onun icin qerek yokkkk
ECEM NUR SAY
ECEM NUR SAY Il əvvəl
2:47 abla ne başlıcak diyo
Müjgan Kaya
Müjgan Kaya Il əvvəl
Abla sen her halinle çok güzelsin yüzün çok güzel kalbin çok temiz seni seviyorum senin en büyük hayranınım dünyanın en güzel insanısın ❤️❤️
Yasemin Tan
Yasemin Tan Il əvvəl
Bir insan her haliyle bu kadar güzel olabilir mi💕
Çağla Köse
Çağla Köse Il əvvəl
Pudra güzel mi cok pudra pudra duruyor mu kuru ciltliyin
irem durmaz
irem durmaz Il əvvəl
❤💛💚💙💜🖤
Ayse Erbas
Ayse Erbas Il əvvəl
Oha videona bayıldım ...kendini aşıyosun😍
osman gölükcü
osman gölükcü Il əvvəl
Yaaaa ben seni yeriiiiiiiiimm❤❤❤❤
Ş. Nzanin
Ş. Nzanin Il əvvəl
Neden videolarını bayıla bayıla izliyorum 💛🤗 her videon kalite , emek kokuyor ❤ muhteşemsin
ASYA ÇELİK
ASYA ÇELİK Il əvvəl
10:47 " Lambırt diye"🤣
Rabia Melek Yaşar
Rabia Melek Yaşar Il əvvəl
Özur dilerim ama burnun çokbüyuk
MAKYAJ HATALARI
25:11
Merve Kutlu
Baxış 511K
Sadakatsiz 8. Bölüm 1. Fragmanı
0:42
Easy Makeup for Beginners! ( Shopping! )
35:44
Şeyda Erdoğan
Baxış 2,9M
BİZİMLE DEFİLEYE HAZIRLANIN 💃🏼
17:12
Çağla Çetinöz
Baxış 411K
Sadakatsiz 8. Bölüm 1. Fragmanı
0:42
SON AKŞAM YEMEĞİ - PARODİ
2:25
NASIL OLURDU ?
Baxış 579K
PİŞMİŞ KELLE YEDİM!!
13:30
Deli Mi Ne?
Baxış 1,3M